Home 112 44 årig mand varetægtsfængslet for mordet på en 76 årig mand fra...

44 årig mand varetægtsfængslet for mordet på en 76 årig mand fra Esbjerg

0
Spread the love

Anklagemyndigheden ved Syd- og Sønderjyllands Politi fremstillede lørdag en 44-årig mand fra Gram-området i et lukket grundlovsforhør ved Retten i Esbjerg.

Den 44-årige er sigtet for drabet på en 76-årig mand i Esbjerg ved brug af stump vold og blev varetægtsfængslet i fire uger.

Den sigtede nægter sig skyldig.

Drabet på den 76-årige blev anmeldt torsdag den 6. september.

Syd- og Sønderjyllands Politi har ikke yderligere oplysninger til pressen, da retsmødet foregik for lukkede døre.

Grafik: Adobe/Yesbjerg

Har du også
JAhatten på

Vi spammer ikke! Læs vores privatlivspolitik hvis du vil vide mere.

Tjek din indbakke eller spam mappe for at bekræfte din tilmelding.

NO COMMENTS

Leave a ReplyCancel reply

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Exit mobile version